Login ahli...

=======================

Cara pengiraan komisyen tone excell,lihat video :



Tedapat 4 cara untuk buat duit dengan bisnes ini.

Minimum top-up bulanan untuk layak dapat komisyen dalam program ini hanya RM20 sahaja. Tapi kita berdua pun tahu orang guna lebih daripada itu setiap bulan. RM10 habis sekejap je. Terutama sekali kalau jenis yang suka call orang.

 

1 : BONUS FAST TRACK ( Direct sponsor 1 level )


 


Apabila anda mengajak kawan anda sertai bisnes toneexcel ini, maka anda akan mendapat bonus tajaan RM20. Bonus ini anda dapat sekali sahaja. Bonus ini akan dibayar terus ke akaun bank anda sebanyak dua kali sebulan iaitu pada 11hb dan pada hujung bulan 28hb-/31hb.

 

2. BONUS REFERRALS TOPUP ( 3 level )

Bila anda perkenalkan (sponsor) orang lain untuk menggunakan simkad ini, anda akan dapat komisyen setiap kali mereka topup tak kiralah kat mana mereka beli topup tu. Jika sekiranya masa mereka top-up di 7Eleven atau Maybank2u, dan ketika itu anda sedang tidur di rumah, ini yang dikatakan tidur pun dapat duit.

Inilah yang best, kerja sekali income berulang-ulang kali selagi mereka top-up. Berikut adalah jumlah komisyen yang akan anda terima:



Pendapatan dari bonus ini adalah berulangkali dan ada tiga level. Level 1, 6%, Level 2, 3% dan Level 3, 11%. Jadi kalau anda sendiri mempunyai 10 orang downline, ianya akan menjadi seperti ini, kita anggap setiap orang topup RM30 sebulan:
RM30 x 6% x 10 orang = RM18.00 komisyen anda di level 1

Sedikit kan? Kalau setiap orang yang anda ajak pun ajak 10 orang, ianya akan jadi begini:
RM30 x 3% x 100 orang = RM90.00 komisyen anda di level 2

Sudah... RM108… SEBULAN. Tapi itu MASIH LAGI sedikit. Bagaimana kalau setiap orang di atas pun ajak seramai 10 orang? Jawabnya anda akan mendapat:
RM30 x 11% x 1000 orang = RM3300.00 komisyen anda di level 3

Campur semua sekali anda dapat RM3408.00 sebulan !!!

wow !!! lumayan...

Maintain bulanan top-up minima RM20 setiap bulan, tak semestinya sekaligus, boleh topup sedikit demi sedikit asalkan jumlah sebulan mencapai minima RM20.

Bayaran komisyen ini akan dilakukan pada setiap 21 hari bulan terus ke akaun bank anda dengan syarat anda dah ada komisyen minima RM30.

Untuk zaman sekarang, kita perlu menjadi pengguna bijak. Seboleh mungkin mendapatkan manfaat maksima dari setiap sen yang kita belanjakan.Dan, jangan segan untuk hubungi saya jika ada sebarang persoalan.

 

3 : BONUS TAHUNAN

Ini adalah bonus yang baru sahaja diperkenalkan pada mulai Januari 2013 iaitu bonus tahunan yang akan dikira setiap bulan.


Jika anda menaja (direct sponsor)
1 orang, anda akan dapat bonus tambahan sebanyak 5% dari jumlah keseluruhan komisyen Topup anda bulan itu.


2 orang, anda akan dapat bonus tambahan sebanyak 10% dari jumlah keseluruhan komisyen Topup anda bulan itu.

5 orang, anda akan dapat bonus tambahan sebanyak 15% dari jumlah keseluruhan komisyen Topup anda bulan itu.

10 orang, anda akan dapat bonus tambahan sebanyak 20% dari jumlah keseluruhan komisyen Topup anda bulan itu.


4. PERSONAL REBATE

Ini adalah satu lagi penambahbaikan terbaru yang telah diberikan pihak toneexcel kepada pengguna setianya.

Apabila anda topup RM30 keatas pada setiap bulan, anda akan layak untuk menerima rebet 3% untuk setiap nilai topup anda. Sangat sesuai untuk mereka yang hanya ingin menjadi pengguna simkad toneexcel sahaja.

Jika setiap bulan anda topup sebanyak RM30, secara tak langsung anda mendapat rebet sebanyak RM0.90 . Ya, memang nilainya agak rendah tetapi pastinya tiada telco lain yang sudi memberikan rebet berbentuk wang tunai seperti ini kan?


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

** PERTANYAAN **


POPULAR POST

ping fast  my blog, 
website, or RSS feed for Free My Ping in TotalPing.com
[ Pingler ] [ Pingoat ] [ Google Ping ]
[ Reader ]

Jana pendapatan bersama