Login ahli...

=======================

Tone Excel bukannya perniagaan jual topup ye.. Kita sebenarnya menjual simkad Tone Excel. Kalau topup, kena jual banyak kali, tetapi simkad, hanya perlu jual sekali je kat orang tu tetapi untung berkali-kali. Walaupun sebagai pengguna sahaja, anda juga untung berkali-kali dan jimat berkali-kali.

Apa itu Tone Excel?

Tone Excel sebenarnya adalah satu program rujukan yang menyediakan peluang pendapatan kepada pengguna-pengguna telefon bimbit. Tone Excel ini adalah kerjasama di antara beberapa syarikat telekomunikasi iaitu:

1. Tune Talk – Syarikat telekomunikasi di bawah Tune Group. Syarikat lain di bawah Tune Group adalah Air Asia, Tune Hotels, Tune Sport dan banyak lagi. Tune Talk adalah sama seperti syarikat Telco yang lain seperti Maxis, Digi dan Umobile. Maksudnya, kalau kita beli topup Tone Excel, beritahu kat kedai, kita nak topup Tune Talk.

2. Celcom – Syarikat Tune Talk Tone Excel menggunakan infrastruktur milik Celcom untuk Signal Coverage penggunanya. Di mana ada signal Celcom, di situ ada Tune Talk Tone Excel. Coverage Celcom adalah sangat besar berbanding syarikat telco yang lain.

Secara ringkasnya, Tone Excel adalah syarikat yang menguruskan program peluang perniagaan melalui perkhidmatan telekomunikasi Tune Talk.Tune Talk membekalkan servis telco kepada Tone Excel.

Pada 10 Februari 2010, Tone Excel Sdn Bhd telah menandatangani perjanjian dan bekerjasama bersama TuneTalk untuk memberi peluang pengguna-pengguna telefon bimbit menjana pendapatan secara pasif seumur hidup.

gambar ceo jason lo tune talk dan ceo syed kamaruzaman tone excel :



Tune Talk CEO , Jason Lo bersama Tone Excel Chairman, Syed Kamaruzaman menandatangani perjanjian.

Bagaimana Perniagaan Simkad Tone Excel?

Kita tidak perlu jual topup/prepaid, tetapi kita sebenarnya berniaga simkad Tone Excel.
Kita menjadi usahawan telco Tone Excel untuk menggalakkan orang menggunakan simkad Tone Excel dan menggunakan servis telco mereka.

8 Kelebihan simkad Tone Excel diperolehi oleh pengguna Tone Excel yang tidak ditawarkan oleh mana-mana syarikat Telco yang lain

10 kelebihan simkad Tone Excel diperolehi oleh peniaga Tone Excel yang menjamin pendapatan seumur hidup. Boleh dibuat secara sambilan sahaja. Tidak perlu berhenti kerja pun. Malah perniagaan boleh diwarisi.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

** PERTANYAAN **


POPULAR POST

ping fast  my blog, 
website, or RSS feed for Free My Ping in TotalPing.com
[ Pingler ] [ Pingoat ] [ Google Ping ]
[ Reader ]

Jana pendapatan bersama